Proposal for a Regulation of the European Parliament and of the Council establishing "ERASMUS FOR ALL": the Union Programme for Education, Training, Youth and Sport [doc. 17188/11 EDUC 273 JEUN 74 SPORT 44 SOC 1015 RELEX1212 RECH 378 CADREFIN 141 CODEC 2193 + ADD 1 + ADD 2 + ADD 3 + ADD 4 + ADD 5 + ADD 6 - COM(2011) 788 Final] - Opinion on the application of the principles of subsidiarity and proportionality/Cover note from Federal Council of the Republic of Austria (85384/EU XXIV.GP)

RAT: 11554/12 LIMITE
19.06.2012
mehrsprachig

EU-V: U32 Offizielles Ratsdokument

Proposal for a Regulation of the European Parliament and of the Council establishing "ERASMUS FOR ALL": the Union Programme for Education, Training, Youth and Sport [doc. 17188/11 EDUC 273 JEUN 74 SPORT 44 SOC 1015 RELEX1212 RECH 378 CADREFIN 141 CODEC 2193 + ADD 1 + ADD 2 + ADD 3 + ADD 4 + ADD 5 + ADD 6 - COM(2011) 788 Final] - Opinion on the application of the principles of subsidiarity and proportionality/Cover note from Federal Council of the Republic of Austria

Erstellt am 19.06.2012 von: Umwelt, Bildung, Jugend, audiovisuelle Medien und Sport

Eingelangt am 19.06.2012, U32 Übermittlung

  Einklappen
Datum EU-Datenbanknr. Dokument der EU-Vorlage Sprache Einstufung
19.06.2012 85528/EU XXIV.GP
mehrsprachig LIMITE

Stellungnahmen nationaler Parlamente

Proposal for a Regulation of the European Parliament and of the Council establishing "ERASMUS FOR ALL": the Union Programme for Education, Training, Youth and Sport/2011/0371 (COD)/Cover note from Federal Council of the Republic of Austria

Eingelangt am 19.06.2012, Rat - Österr. Parlament

  Aufklappen
Interinstitutionelle Zahl
Link
2011/0371 COD
  Aufklappen
Dok.Nr.
Betreff
RAT: 17188/11
COM: COM(2011) 788
  Aufklappen
Code Sachgebiet
EDUC 224 Bildung
JEUN 50 Jugend
SPORT 40 Sport
SOC 590 Sozialfragen
RELEX 563 Außenbeziehungen
RECH 290 Forschung (Allgemein)
CADREFIN 325 Finanzrahmen
CODEC 1706 Mitentscheidungsverfahren
INST 420 Institutionelle Fragen
PARLNAT 274 Zuleitung an die nationalen Parlamente
  Aufklappen